قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اولين تساوي شياطين سرخ برابر استوک سيتي

با اين وجود، شاگردان فرگوسن صدر جدول را از دست ندادند و به خاطر تفاضل گل بهتر، همچنان در صدر جدول قرار دارند.


منچستریونایتد در شبی که وین رونی، بهترین گلزن این فصلش را در اختیار نداشت، در ورزشگاه بریتانیا مقابل استوک به تساوی 1-1 رسید.

با این وجود، شاگردان فرگوسن صدر جدول را از دست ندادند و به خاطر تفاضل گل بهتر، همچنان در صدر جدول قرار دارند.

در این دیدار، ابتدا نانی در دقیقه 27 برای یونایتدها گلزنی کرد اما پیتر کراوچ در دقیقه 52 گل تساوی را برای استوک به ثمر رساند تا در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

این اولین امتیاز استوک مقابل منچستریونایتد از زمان حضور این تیم در لیگ برتر در سال 2008 است.

این دومین تیم از جمع بیگ فور است که تنها با یک امتیاز به خانه برمی گردند. استوک در هفته اول میزبان چلسی بود که آن دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.


javahermarket

فرگوسن: از بازيکني مانند فرديناند نمي توان چشم پوشي کرد

چفرديناند که مانند چند فصل اخير با مصدوميت هاي زيادي دست و پنجه نرم کرده، فرصت کمي براي بازي در اين فصل پيدا کرده اما سرمربي اسکاتلندي همچنان او را يکي از ارکان اصلي تيمش مي داند.


سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که ریو فردیناند، مدافع باتجربه و مصدوم تیمش همچنان یکی از مهره های کلیدی این تیم است.

شیاطین سرخ در رقابت های این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته اند و مدافعان جوان این تیم مانند کریس اسمالینگ، جانی اونز و فیل جونز همگی بازی های درخشانی در خط دفاعی به نمایش گذاشتند.

در این میان فردیناند که مانند چند فصل اخیر با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده، فرصت کمی برای بازی پیدا کرده است اما سرمربی اسکاتلندی همچنان او را یکی از ارکان اصلی تیمش می داند.

فرگوسن در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این درست است که ریو با مصدومیت های زیادی روبرو بوده . ما امیدواریم او بهتر شود اما وقتی او شرایط بازی را پیدا کند، حتما از او استفاده خواهیم کرد زیرا نمی تواند از چنین بازیکن باتجربه ای چشم پوشی کرد.

 او بعد از دیدار مقابل بولتون، چند دیدار را از دست داد اما از نظر من این اهمیتی ندارد زیرا با بازیکنانی که داریم، هر وقت که بخواهیم می توانیم از او استفاده کنیم.

هر زمان که نیاز به یک بازیکن باتجربه داشته باشیم، ریو می تواند به کمک ما بیاید زیرا می تواند سرنوشت ساز باشد. بازیکنان جوان این را می دانند. آنها می دانند که وقتی به بازی گرفته نمی شوند، حتما دلیلی دارد و می دانند که در بازی بعدی ای که به میدان می روند، باید بهتر باشند."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای منچستر یونایتد,شیاطین سرخ,فرگوسن,فردیناند, ] [ 16:41 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته ششم ليگ برتر انگليس

شاگردان فرگوسن به دنبال ششمين پيروزي پياپي

پيشتازهاي اولدترافوردي در هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر و در ميهماني استوک سيتي ششمين برد پياپي را جست‌وجو مي کنند.


 تیم فوتبال منچستریونایتد که اینک با 15امتیاز از پنج هفته در پله نخست جدول حضور دارد، فرداشب (شنبه) خواهان جمع‌آوری سه امتیاز مهم دیگر است که موقعیت‌اش ‌ را در رده نخست بیشتر تثبیت کند.
 شاگردان سرآلکس فرگوسن که در فصل جاری و در این پیکارها تنها برد کسب کرده‌اند، مایل به حفظ روند پیروزی‌‌خواهی خود نزد این حریف هستند.
 
 در این تاریخ  چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج از سوانسی استقبال خواهد کرد. آندره ویاس بواس، سرمربی تازه‌وارد پرتغالی آبی‌های لندن که هفته قبل باخت 3 بر یک از منچستریونایتد را تجربه کرد، امید به کسب امتیازات این بازی خانگی دارد تا آن شکست را جبران کند و در کورس قهرمانی امیدوار باقی بماند.
 
 آرسنال تیره‌روز نیز در دیدار خانگی دشوار با بولتون شرکت خواهد کرد. اما منچسترسیتی میزبان اورتون خواهد شد.
 
 
 *برنامه سایر مسابقات این تاریخ به شرح زیر است:
 لیورپول- ولورهامپتون
 نیوکاسل – بلکبرن
 وست‌برومویچ‌آلبیون – فولام
 ویگان- تاتنهام
 
 *جدول رده‌بندی:
 1- منچستر یونایتد 15  امتیاز
 2-منچسترسیتی 13 امتیاز
 3-چلسی 10 امتیاز
 4- نیوکاسل‌یونایتد 9 امتیاز
 5-استوک‌سیتی8 امتیاز


javahermarket

روني:بازي با چلسي سختترين بازي تا اينجاي فصل

وين روني مهاجم باشگاه منچستريونايتد معتقد است ديدار اين تيم مقابل چلسي سخت ترين جدال شياطين سرخ تا به اينجاي فصل است.


یونایتد رقابتهای فصل جدید را فوق العاده آغاز کرده و نتایج بسیار خوبی مقابل آرسنال و تاتنهام کسب کرده است اما این بار بازی مقابل شاگردان ویلاس بواس یک امتحان سخت خواهد بود.

رونی در گفتگو با وب سایت اختصاصی یونایتد می گوید:" بازی مقابل چلسی بسیار دشوار خواهد بود و باید نمایش بسیار خوبی داشته باشیم تا بتوانیم مقابل آنها پیروز شویم."

"آرسنال هم همیشه رقیب سختی برای ما بوده است اما در زمانی که به الدترافورد آمده بودند مصدومان زیادی داشتند و ما توانستیم آنها را شکست دهیم."

"چلسی در این فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. خوان ماتا، دانیل استاریج بازیکنان بسیار خوبی هستند. بازی آنها را در چلسی دیده ام نمایش آنها بسیار خوب بود."

" بازی مقابل چلسی سخت ترین جدال ما تا به اینجا فصل است با این حال امیدوارم بتوانیم چلسی را در دیدار فردا شکست دهیم."


javahermarket

[ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز منچستر یونایتد,دیدار منچستر و چلسی, ] [ 1:44 ] [ ادیب بوبردک ]

 

پس از حمله به يک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتي رخ داد

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن 

رسانه‌هاي خبري از رفتار سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد به خاطر درگيري لفظي با فرزند همتايش در ليورپول انتقاد کردند.


 

     در یکی، دو روز گذشته رسانه‌های نوشتاری انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی از سرآلکس فرگوسن 69 ساله به خاطر الفاظ تندی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی یک بر یک چهارشنبه شب مقابل بنفیکا لیسبون خطاب به کایلی کیتس، خبرنگار شبکه ‌آی.تی.وی و دختر کنی دالگلیش سرمربی لیورپول برزبان آورد، وی را مورد نکوهش قرار دادند.
 
در آن جلسه مطبوعاتی پس آز آنکه کیتس سئوال دوم خود را در مورد عدم استفاده از داوید دخه‌‌آ، سنگربان اسپانیایی مطرح کرد، با واکنش تند و پرخاشگرانه فرگی مواجه شد.
 
این اتفاق کیتس دختر کنی دالگلیش، سرمربی لیورپول را به تعجب و حیرت واداشت.
 
فرگوسن در آن حالت با لحنی تند عنوان کرد: نمی‌دانم چرا این سئوالات بی پایه و اساس را می‌پرسید. شما دنبال جنجال‌سازی بیهوده هستید، جهت اطلاع شما باید بگویم دخه‌آ جایی نرفته است. همین روز یکشنبه و در بازی با چلسی درون دروازه خواهد ایستاد. هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد تا شما بیهوده هیاهو راه بیندازید. این حرف بدان معنا است که ما دو دروازه‌بان درجه یک داریم و شما نباید بیهوده سئوال کنید.

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي منچستر يونايتد,شياطين سرخ,فرگوسن, ] [ 13:48 ] [ ادیب بوبردک ]

 

آمار و ارقام درتاريخ ديدارهاي منچستر وچلسي 

آمار و ارقام ثبت شده در تاريخ ديدارهاي منچستريونايتد و چلسي از برتري آبي‌هاي شهر لندن حکايت دارد. 


 

 

 

 

   به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، فرداشب  (یکشنبه) هفته پنجم لیگ برتر انگلیس میان منچستریونایتد و چلسی برگزار می‌شود، این دو تیم از سال 1993 تاکنون در رقابت‌های گوناگون 41 مرتبه در  مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که سهم چلسی 16 برد بوده در شرایطی که شیاطین سرخ در  13 بازی برنده شده‌اند و 12 دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

* نتایج این دو غول فوتبال انگلیس به شرح زیر است: 
سال 2011: منچستریونایتد 2- چلسی یک، لیگ برتر
سال 2011: منچستریونایتد 2- چلسی یک، لیگ قهرمان اروپا
سال 2011: چلسی صفر- منچستریونایتد یک، لیگ قهرمانان اروپا
سال 2011: چلسی 2- منچستریونایتد یک ، لیگ برتر
سال 2010: منچستریونایتد یک- چلسی 2، لیگ برتر
سال 2009: چلسی یک- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2009: منچستریونایتد 3- چلسی 6، جام خیریه 
سال 2009: منچستریونایتد 3- چلسی صفر، لیگ برتر
سال 2008: چلسی یک – منچستریونایتد یک، لیگ برتر
سال 2008: منچستریونایتد 7- چلسی 6، لیگ قهرمانان اروپا
سال 2008: چلسی 2- منچستریونایتد یک ، لیگ برتر
سال 2007: منچستریونایتد 2- چلسی صفر، لیگ برتر
سال 2007: چلسی یک- منچستریونایتد صفر، جام حذفی 
سال 2007:چلسی صفر- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2006:  چلسی 3-منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2005:منچستریونایتد یک – چلسی صفر، لیگ برتر
سال 2005: منچستریونایتد یک- چلسی 3، لیگ برتر
سال 2005:منچستریونایتد یک- چلسی 2، جام اتحادیه
سال 2005:چلسی صفر- منچستریونایتد صفر، جام اتحادیه
سال 2004: چلسی یک- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2004: منچستریونایتد یک- چلسی یک،‌لیگ برتر
سال 2003: چلسی یک – منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2003: منچستریونایتد 2-چلسی یک، لیگ برتر
سال 2002: چلسی 2-منچستریونایتد 2، لیگ برتر
سال 2002: چلسی صفر- منچستریونایتد 3، لیگ برتر
سال 2001:منچستریونایتد صفر- چلسی 3، لیگ برتر
سال 2000: منچستریونایتد 3- چلسی 3، لیگ برتر
سال 2000: منچستریونایتد 3- چلسی 2، لیگ برتر
سال 1999: چلسی 5- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 1998: چلسی صفر- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 1998:منچستریونایتد یک- چلسی یک ، لیگ برتر
سال 1998: چلسی صفر- منچستریونایتد یک، لیگ برتر
سال 1997 منچستریونایتد 2- چلسی 2، لیگ برتر
سال 1997: چلسی یک – منچستریونایتد یک ، لیگ برتر
سال 1996: منچستریونایتد یک – چلسی 2، لیگ برتر
سال 1995:‌منچستریونایتد یک – چلسی یک، لیگ برتر انگلیس
سال 1995: چلسی یک – منچستریونایتد 4، لیگ برتر 
سال 1995: منچستریونایتد صفر- چلسی صفر، لیگ برتر
سال 1994: چلسی 2- منچستریونایتد 3، لیگ برتر 
سال 1994: منچستریونایتد صفر- چلسی یک، لیگ برتر
سال 1993: چلسی یک – منچستریونایتد صفر، لیگ برتر

 

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:آمار و ارقام درتاريخ ديدارهاي منچستر وچلسي, ] [ 13:46 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

لحظاتي پيش ديدارهاي گروه هاي اول تا چهارم رقابتهاي ليگ قهرمانان برگزار شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


گروه A

 منچسترسیتی 1 – ناپولی 1
گل‌ها: ادینسون کاوانی (69) برای ناپولی و الکساندر کولاروف (75) برای من سیتی

 ویارئال 0 – بایرن مونیخ 2
گل‌ها: تونی کروس (7)، رافینیا (76)
..................................................................................
گروه B

اینتر 0 – ترابوزان 1
گل: اوندرج چلوستکا (76)

 لیل 2 – زسکامسکو 2
گل‌ها: موسی سو (45)، بنوا پدرتی (57) برای لیل و سیدو دومبیا (72، 90) برای زسکا
...................................................................................
گروه C

 بازل 2 – اوتلول گالاتی 1
گل‌ها: فابین فری (39)، الکساندر فری (84، پنالتی) برای بازل و ماریوس پنا (58) برای اوتلول گالاتی

 بنفیکا 1 – منچستریونایتد 1
گل‌ها: اسکار کاردوسو (24) برای بنفیکا و رایان گیگز (42) برای منچستریونایتد
...................................................................................
گروه D

 آژاکس 0 – لیون 0

 دیناموزاگرب 0 – رئال مادرید 1
گل: آنخل دی ماریا (53)

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا, ] [ 2:10 ] [ ادیب بوبردک ]

گيگز: بارسا شکست ناپذير نيست

شياطين سرخ امشب در اولين ديدارشان در ليگ قهرمانان مقابل بنفيکا قرار خواهند گرفت در حالي که بارسا شب گذشته در نوکمپ برابر ميلان به تساوي 2-2 رسيد.


 رایان گیگز، ستاره باتجربه منچستریونایتد، اعلام کرد اگرچه بارسا تیم بسیار خوبی است اما شکست ناپذیر نیست.


 شیاطین سرخ امشب در اولین دیدارشان در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا قرار خواهند گرفت در حالی که بارسا شب گذشته در نوکمپ برابر میلان به تساوی 2-2 رسید.


 گیگز در گفتگو با شبکه اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" شکست دادن تیمی مانند بارسا دشوار است اما غیرممکن نیست. بعضی تیم ها آنها را شکست دادند و ما هم سه سال قبل مقابل آنها به پیروزی رسیدیم. آنها آن زمان با حالا تفاوت زیادی نداشتند. آنها اکنون تنها باتجربه تر و با اعتماد به نفس تر شدند.


 ما می توانیم آنها را شکست دهیم البته باید اعتماد به نفس مان را بیشتر کنیم. فکر می کنم همه از نمایش ما در فینال چمپیونزلیگ ناامید شدند."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:منچستر یونایتد,خبرهای روز منچستر یونایتد,شیاطین سرخ,گیگز, ] [ 17:3 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي امشب ليگ برتر انگليس
 

تنها تيم بزرگي که امشب شکست خورد، ليورپول بود.


در آغاز رقابت های هفته  چهارم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش 6 بازی برگزار شد که دراین دیدار ها به جز لیورپول، سایر تیم های مدعی به پیروزی رسیدند.

آرسنالی ها که در خانه میزان سوانسی بودند، با تک گل آندری آرشاوین به اولین پیروزی این فصل شان دست پیدا کردند.

سیتی هم در خانه با هت تریک سرخیو آگوئرو، ویگان را در هم کوبید تا حداقل برای چند ساعتی به صدر جدول راه پیدا کند.

چلسی نیز با گل های تری و استوریج، در خانه ساندرلند به یک سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

شاگردان هری ردنپ نیز که در دو دیدار ابتدایی شان شکست خورده بودند، امشب موفق شدند وولوز را از پیش رو بردارند.

در مقابل لیورپولی ها که در سه دیدار گذشته شان نتایج خوبی گرفته بودند، امشب در خانه استوک با یک گل مغلوب شدند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

آرسنال 1-0 سوانسی

گل: آندری آرشاوین 40

اورتون 2-2 استون ویلا

گل ها: لئون عثمان 19، لیتون بینز (پنالتی) 69 (اورتون) استیلین پتروف 63، گابریل آگبنلاهور 83 (استون ویلا)

منچسترسیتی 3-0 ویگان

گل ها: سرخیو آگوئرو 13، 63 و 69

استوک 1-0 لیورپول

گل: جاناتان والترز 21

ساندرلند 1-2 چلسی

گل ها: جی دونگ وون 90 (ساندرلند) جان تری 18، دنیل استوریج 50 (چلسی)

وولوز 0-2 تاتنهام

گل ها: آدبایور 68، دفو 80

منچستر یونایتد 5-0 بولتون

گل ها:رونی 20،25،68 و خاویر هرناندز 5،58 (منچستر یونایتد)

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,نتایج هفته چهارم لیگ برتر انگلیس, ] [ 1:42 ] [ ادیب بوبردک ]

برد پرگل منچستريونايتد مقابل بولتون

شياطين سرخ با فستيوال گل در خانه حريف به صدر جدول رقابتهاي ليگ برتر بازگشتند.


منچستریونایتد شنبه شب توانست تا با نتیجه مقتدرانه 0-5 میزبانش بولتون را از پیش رو بردارد.

دو گل از چیچاریتو و سه گل از وین رونی برد 0-5 شیاطین سرخ را رقم زد.اولین گل بازی را چیچاریتو در دقیقه 5 به ثمر رساند و گلهای وین رونی در دقایق 20 و25 باعث شد تا نیمه اول این بازی با نتیجه 0-3 به پایان برسد.

در نیمه دوم هم چیچاریتو در دقیقه 58 و وین رونی در دقیقه 68 برای یونایتد گلزنی کردند تا این برد مقتدرانه تر شود.درجریان نیمه اول بازی یونایتد بسیارسرحال و قبراق بود و در نیمه دوم هم این اقتدار آنها ادامه داشت تا آنها بعد از برد 2-8 مقابل آرسنال، برد مقتدرانه دیگری را رقم بزنند.

البته بولتون هم حرف زیادی دراین بازی برای گفتن نداشت و با شروع طوفانی شیاطین سرخ خیلی سریع تسلیم شاگردان فرگوسن شد.

وین رونی با گلهایی که در این دیدار به ثمر رساند، اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که در 4 دیدار، 8 گل به ثمر رسانده است.


javahermarket

داويد دخه آ: انتقادات من را نگران نمي کند

دخه آ که در تابستان به عنوان جانشين فن در سار به الدترافورد پا گذاشت، در ديدارهايي که تاکنون براي شياطين سرخ به ميدان رفته، پر اشتباه بوده است.


داوید دخه آ، دروازه بان جدید منچستریونایتد، تاکید کرد که انتقادات تاثیر زیادی روی عملکردش نخواهد داشت.

دخه آ که در تابستان به عنوان جانشین فن در سار به الدترافورد پا گذاشت،  در دیدارهایی که تاکنون برای شیاطین سرخ به میدان رفته، پر اشتباه بوده و تقریبا در همه این بازی ها، روی اشتباه او دروازه تیمش باز شده است.

با این وجود او معتقد است چنین انتقاداتی بعد از اشتباهات بزرگ طبیعی است.

او در پاسخ به خبرنگار نشریه آ. اس در مورد اینکه آیا این انتقادات باعث نگرانی اش می شود، گفت:" نه، فکر می کنم این اتفاق طبیعی است. وقتی اشتباه می کنید، حتی اگر تعدادشان کم باشد، رسانه ها حق دارند انتقاد کنند. دروازه بان ها همیشه زیر ذره بین هستند.

آنچه اتفاق افتاد، طبیعی است و اتفاق بدی رخ نداده است. اکنون به من بستگی دارد که این نظرات منفی را تغییر دهم و آنها را وادار کنم من را ستایش کنند.

می خواهم در هر تمرین و در هر بازی پیشرفت کنم اما برای رسیدن به این هدف باید به توانایی هایم ایمان داشته باشم و نشان دهم که چه کارهایی می توانم برای تیم انجام دهم."


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر یونایتد,دخه آ, ] [ 1:57 ] [ ادیب بوبردک ]

مهاجم بلغاري يونايتد که در اين فصل تا به حال براي تيمش به ميدان نرفته قرار است قراردادش را با شياطين سرخ تمديد کند.


    باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد دیمیتار برباتوف مهاجم بلغارستانی خود را تمدید کند.

قرارداد فعلی این مهاجم 30 ساله در ماه ژوئن به پایان می رسد و مدیربرنامه های او تا به حال مذاکره ای با مسئولان یونایتد انجام نداده است.

یونایتد تابستان امسال برای فروش او توافق کرده بود اما اکنون ترجیح میدهد قرارداد او را تمدید کند تا سال آینده به عنوان بازیکن آزاد او را از دست ندهد.

برباتوف در مهلت نقل و انتقلات تابستانی مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار گرفته بود که مهمترین آنها باشگاه متمول پاری سن ژرمن بود.

مهاجم اسبق تاتنهام هم اکنون هفته ای 80 هزار پوند دستمزد دریافت می کند و امیدوار است سران یونایتد قرارداد او را دو سال دیگر تمدید کنند و دستمزدش را به 120 هزار پوند افزایش دهند.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:40 ] [ سینا ]

ناني: با منچستر اوج مي‌گيرم

بازيکن پرتغالي منچستريونايتد مي‌گويد در فصل جاري تجربه کافي براي دسترسي به اهداف بزرگ را دارد.


       به نقل از يورونيوز، لوئيس ناني اظهار داشت: امسال، سال شانس بزرگ من است تا بتوانم نشان دهم قادر به انجام بسياري از کارها هستم. از جمله اثبات خواهم کرد بازيکني خوب با روحيه‌اي هستم.
 
وي که در فرصت يک هفته‌اي تعطيلات ليگ برتر سخت سرگرم انجام تمرينات تيمي و حتي انفرادي است،‌ افزود: اکنون يکي از بازيکنان مجرب تيم منچستر محسوب مي‌شوم. ضمن اينکه پنجمين فصل حضورم را در اولدترافورد تجربه مي‌کنم. فکر مي‌کنم اين سال‌ها براي کسب تجربه کافي باشد. بعد از اين مي‌خواهم راه اوج‌گيري را در پيش گيرم.
 
به باور اين بازيکن 25 ساله او پس از اين دوران حضور، به بازيکني کارآمد در تيم سرآلکس فرگوسن تبديل شده است. وي گفت: اکنون در جايگاهي قرار گرفته‌ام که از اعتمادبه نفس بيشتري برخوردارم و با ثبات‌تر از قبل هستم. مي‌توانم راحت 90 دقيقه در سطح بالا بازي کنم. در حالي‌که قبلا حداکثر 45 دقيقه بازي موثر داشتم.

 


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر یونایتد,شیاطین سرخ,نانی, ] [ 14:27 ] [ ادیب بوبردک ]

فدريکو ماکدا:مي خواهم اين فصل توانايي هايم را ثابت کنم

ماکدا در هفته هاي پاياني فصل 09-2008 با گلي که در وقت هاي تلف شده وارد دروازه استون ويلا کرد، نام خود را بر زبان ها انداخت.


 فدریکو ماکدا، مهاجم جوان منچستریونایتد، قصد دارد در رقابت های این فصل توانایی هایش را اثبات کند.

این مهاجم 21 ساله ایتالیایی که نیم فصل دوم فصل گذشته را در سمپدوریا سپری کرد، در این تابستان نیز مورد توجه نیوکاسل  و کوئینزپارک رنجرز قرار داشت  اما او در الدترافورد ماند و قصد دارد با سختکوشی ارزش هایش را با فرگوسن اثبات کند.

او در صفحه توئیترش نوشت:" دوشنبه به تمرینات برگشتم. می خواهم این فصل در تمرینات به سختی کار کنم و به همه نشان بدهم که من دوباره برگشته ام. آماده ام به همه نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم."

ماکدا در هفته های پایانی فصل 09-2008 با گلی که در وقت های تلف شده وارد دروازه استون ویلا کرد، نام خود را بر زبان ها انداخت اما از زمان نتوانست جای ثابتی در ترکیب اصلی یونایتدها پیدا کند.
او برای قرار گرفتن در ترکیب منچستریونایتد در رقابت های این فصل  با توجه به حضور وین رونی، خاویر ارناندز، دیمیتار برباتوف، دنی ولبک، مایکل اوون و مامه بیرام دیوف کار سختی در پیش دارد.


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:فدريکو ماکدا,منچستر یونایتد,شیاطین سرخ, ] [ 22:42 ] [ ادیب بوبردک ]

مهاجم شياطين سرخ جايزه بهترين بازيکن ماه آگوست گذشته ليگ برتر انگليس را به خود اختصاص داد.


   وين روني، مهاجم منچستريونايتد به عنوان بهترين بازيکن ماه گذشته ليگ برتر انگليس انتخاب شد، وي در اين راي گيري 41 درصد آراء را به خود اختصاص داد. پس از او اشلي يانگ هم تيمي‌اش در رده دوم قرار گرفت.


انتخاب روني به علت نمايش درخشان او در سه بازي ابتدايي، فصل جديد است. وي در اين سه ديدار پنج گل به ثمر رسانده است که سه تاي آن‌ها مقابل آرسنال حريف سنتي شياطين سرخ بوده است.


اين جايزه مي‌تواند آغازي خوب براي درخشش روني در ادامه فصل و کسب عنوان بهترين بازيکن ليگ برتر در پايان فصل باشد.

 

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:15 ] [ سینا ]

مهاجم ملي پوش يونايتد با هت تريکي که در بازي امشب مقابل آرسنال کرد به برترين گلزن تاريخ اين باشگاه تبديل شد


وین رونی مهاجم ملی پوش منچستریونایتد با هت تریکی که در دیدار امروز مقابل آرسنال کرد بالاتر از رایان گیگز هم تیمی اش در صدر برترین گلزنان تاریخ یونایتد ایستاد.
مهاجم اسبق باشگاه اورتون شروعی رویایی در این فصل داشته و در سه بازی لیگ برتر برای تیمش تا به حال 4 گل به ثمر رسانده است.
دو گل اول رونی در بازی مقابل آرسنال روی ضربان ایستگاهی فوق العاده ای بود که هنر این بازیکن را نشان می دهد.
یونایتد در یک دیدار فوق العاده موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال را شکست دهد و رونی نیز در این دیدار سه گل برای تیمش به ثمر رساند.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:38 ] [ سینا ]

ديدارهاي هفته سوم رقابتهاي ليگ برتر امروز با برگزاري چهار ديدار ديگر پيگري شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


* نیوکاسل 2 - فولام 1
گل‌ها: لئون بست (48، 66) برای نیوکاسل و کلینت دمپسی (88) برای فولام
* تاتنهام 1 - منچسترسیتی 5
گل‌ها: ادین ژکو (34، 41، 55، 90)، سرخیو آگوئرو (60) برای سیتی و یونس کابول (68) برای تاتنهام
* وست بروم 0 - استوک سیتی 1
گل: رایان شاتن (89)
* منچستریونایتد 8 - آرسنال 2
گل‌ها: دنی ولبک (22)، اشلی یانگ (28، 90)، رونی (41، 64، 82 از روی نقطه پنالتی)، نانی (67)، پارک جی سونگ (70) برای یونایتد و تئو والکات (45)، رابین فان پرسی (74) برای آرسنال

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:36 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 2670
بازدید کل : 52786
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا